When I get sad, I stop being sad, and be AWESOME instead. True story.
RSS

25 mai 2010

Postul conţine informaţii despre finalul actualelor sezoane din serialele la care te uiţi şi tu aşa că, Iulia, nu citi:))

Tocmai ce-am terminat şi ultimele episoade apărute din Chuck. [CHUCK =p~] Şi astfel am terminat de văzut sezoanele curente din serialele la care ma uit momentan şi tre' să aştept până în toamnă până reîncep. A fost o perioadă foarte frumoasă şi plină de seriale. Au fost zile în care vedeam efectiv câte un sezon pe zi, uneori probabil uitând să mai şi mănânc. Şi înainte să mă bag la serialul de care m-am apucat ieri la propunerea Cristinei [mulţam, sisule] şi deja am văzut jumate de sezon [am avut şcoalăăă, că-l terminam până acum şi da, mă laud aşa puţin :">], m-am hotărât să comentez şi eu câte ceva despre finalurile acestora.
DEci [avertismentul din titlu e valabil şi pentru ceilalţi]:

One Tree Hill şi Gossip Girl- hai să le iau pe amândouă deodată pentru că au avut finaluri surpinzător de asemănătoare. Dacă în OTH mă aşteptam ca ultima scenă să aibă legătură cu nebuna aia şi să fie ceva cu omor bla bla, în Gossip nu mă aşteptam ca însuşi Chuck s-o belească în halul ăsta. Evident, în următorul sezon îşi va reveni, că doar de.. E VORBA DESPRE CHUCK BASS. Îmi bag mâna şi juma' de ţâţă-n foc că-n mod miraculos se va vindeca. True story.
House- cel mai genial sfârşit de sezon. Ar putea să-l şi termine aşa. Glumesc, nu vreau să se termine niciodată:)). După vreo 5 minute în care am stat cu inima cât un purice, am început să sar ca disparata de pe scaun când am văzut sărutul celor doi. VREAU SEZONUL ŞAPTE.
How I met your mother- ţin să precizez iarăşi că e serialul meu preferat:)), deşi pentru un anumit timp credeam că Chuck îi luase locul- n-a fost nimic şoc. Probabil dacă Robin şi Ted [Teeed=p~] s-ar fi sărutat atunci, sărut urmat de bauchicabaubau ar fi fost ceva. În schimb mi-a plăcut chestia cu Lily şi univesrul. Pentru că şi eu sunt la fel. Aştept semne de la univers ca să ştiu daca e bine ce fac sau urmează să fac.:))
Two and a half men- EPIC:)). Iar mai frumos decât Charlie ducându-se la lucrul în serviciul comunităţii, a fost faza precedentă, mai bine zis poziţia lui pe capota maşinii. Frumos tare.
Chuck- CHUUUUCK. Nu ştiu cum o să stau eu vara asta fără să mă uit la el. Eventual o să-l revăd când mi se face tare tare dor. Episoadele [că au apărut ultimele două deodată] eu fost şmechere. Evident, ca oricare altele din Chuck [CHUUUCK=p~], iar faza din final nu mă face decât să aştept cu sufletul la gură ce urmează din el pentru că SLAVĂ DOMNULUI A PRIMIT SEZON NOU.

Şi cam atât din serialele on air la care mă uit. A, şi dacă tot vorbesc despre seriale, de curând am terminat şi Pushing daisies care a fost mai mult decât genial [ştiu, folosesc cam mult cuvântul ăsta]. Oricât am tras eu de el, să mă uit mai rar ca să nu-l termin prea repede [ARE DOAR 2 SEZOANE ŞI ALEA SCURTE] tot am ajuns la final.
În încheiere, precizez că orice propunere de serial va fi luată în considerare. Să am ce face vara asta:)).

10 comentarii:

Duduş spunea...

Ai incercat Anatomia lui Gray? eu il ador:x

Duduş spunea...

Sau chiar si Jurnalele Vampirilor.

Iulia [veatza] spunea...

nu am citit :)) e greu, dar am reusit... multumesc pentru 'heads up!' :)) tu, care de obicei strici toate surprizele, te'ai gandit si la mine <3

Huana spunea...

"Evident, în următorul sezon îşi va reveni, că doar de.. E VORBA DESPRE CHUCK BASS. Îmi bag mâna şi juma' de ţâţă-n foc că-n mod miraculos se va vindeca." -si fiindca ti-am mentionat eu despre un comentariu pe care il citisem in legatura cu "Chuck nu moare" :"> :D
eu nu stiu cum o sa astept GG pana la toamnaaaaaaa.
cred ca ma apuc de House.

Huana spunea...

da,da, nu am uitat, ma apuc intai de How I met you mother ;;)

Desteee spunea...

@dudus: dupa ce terminul actualul serial la care ma uit si skins, o sa ma uit la vampire diaries pentru ca iarasi am promis cuiva. La grey's antomy nu ma bag ca nu ma incanta prea tare.
@veatza: oricand cu placere, sufleto:))

Desteee spunea...

@huana: nu-mi amintesc sa-mi fi zis asta de chuck:| SI DA, MAI INTAI TE APUCI DE HOW I MET, APOI HOUSE. DAAAR MAI INTAI HOW I MET:))

Huana spunea...

sa traiti, ma apuc imediat!
ti-am ziiiis ca citisem un comentariu in care zicea cineva ca nu moare, si tu ai zis ca citesc de la altii dar pe tine nu te las sa imi zici ;;)

Desteee spunea...

=)) cred ca partea cu "chuck nu moare" n-am captat-o pentru ca ma enervase prea tare ideea ca citisesi despre ce se intampla, dar pe mine nu m-ai lasat sa-ti povestesc:))

Anonim spunea...

hey.

daca vrei seriale, pentru toata vara . am eu niste propuneri
ar putea fi 1. Supernatural, e Sf, in mare parte, dar posibil sa te indragostesti de personaje. [like i did <3]
2. a aparut acum un nou serial, o da putin spre gossip girl, doar ca nu asa glamour, Pretty Little Liars
3. ar fi :-? Lie to me
4. 90210
5. si evident, cu vampirasi :) True Blood [si tind sa precizez, ca e mai porcos la unele faze.. :))]
6. 10 things i hate about you
7. ghost whisperer, e foarte... moale.
8. V

Ps : chiar nu ma asteptam la finalul acela din OTH :) am ramas " o.O vreau sezonul urmator imediat!" , plus ca fara Lucas si Peyton, parca nu e serial.

iar pentru Gossip girl, iti recomand sa citesti cartile, posibil sa ramai uimita, cat de diferite sunt.


- Ana.

Trimiteți un comentariu