When I get sad, I stop being sad, and be AWESOME instead. True story.
RSS

22 iunie 2010

Comptine d'un autre été l'après midi.

În timpul verii, e regulă la mine să mă apuce cel puţin o dată o criză de antisocialitate. Da' criză d'aia puternică de nu mai ies din casă decât până la magazin şi uneori nici atât. Şi iată-mă. Putrezind pe acelaşi scaun, legănându-mă încontinuu pe spate aşteptând să prind rădăcini. Da, e frumos să te uiţi la seriale şi la filme toată ziua. Da, e frumos să bei compot de vişine la fiecare jumătate de oră [de-ţi distrugi şi vezica]. Da, e frumos să te joci farmville. Şi da, e frumos să nu faci nimic toată ziua pentru că nu ai nici cea mai infimă urmă de chef sau interes pentru a face altceva. Şi totuşi, nu e ca lăbăresc din partea mea asta? I mean.. e vacanţă. Ar trebui să mă zbengui ca o gazeluţă de ici-colo. Şi mai e ceva ce-mi mistuie existenţa. De ce pentru numele meu tot ascult de azi dimineaţă La vie en rose?EN ROSE.

p.s.- am uitat să menţionez că odată la 2-3 zile mă duc la alergat la 7 jumate dimineaţa.HA. asta mai îndreapta puţin lucrurile. puţin, da' îndreaptă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu