When I get sad, I stop being sad, and be AWESOME instead. True story.
RSS

5 martie 2010

Legend...wait for it...DARY!

Am stat şi am cugetat profund... sau doar cugetat sau doar ceva profund. Nu asta contează. Ideea e că mi-am făcut un inventar d-ăla de realizări în viaţă pe care le-am făcut până acum. Ce-i drept nu e o listă chiar aşa lungă, dar are substanţă, iar eu sunt foarte mândră despre mine.

DIIING: am avut njdemii de vise care s-au adeverit, vise care s-au dovedit mai devreme sau mai târziu că aveau legătură cu ce urma să se întâmple. Eu sunt mai paranormală aşa de fel, de ce credeţi că mi se spune Ioana? Pentru cei care au o falsă impresie, numele meu nu este ăsta. Asta e doar o ceva... de alint de la adevăratul meu nume, Superioana. Dacă m-ar fi chemat Iuwuggdvsdgdv cine mi-ar spune pe tot numele? Nimeni. Nu e mai simplu Dgdv? Bineînţeles că e. Eu una aşa mi-aş spune în oglindă când mi-aş repeta în fiecare dimineaţă cât de minunată sunt [glumesc:)), nu aş face asta doar dimineaţa].

DIIING: am prins un peşte numai şi numai cu propriile mele mânuţe. Numele lui a fost Peste cel Imo- prenumele Peste cel, iar numele Imo. A fost vedetă d-aia are prenumele trecut înainte de nume. Şi se scrie 'Peste' cu 's' de la vacă, nu cu 'ş' de la şarpe; numele se trage de la faptul că de fiecare dată când îl scăpam pe jos se dădea cu capul de piciorul mesei. Ce să zic? avea un temperament mai depresiv. Oricum, a murit a do-a zi. Ştiu că pare aproape imposibil ca o persoană dulce şi suavă aşa ca mine să prindă o asemenea bestie acvatică, dar ce-i drept.. dacă eu nu posed aptitudinile necesare pentru o astfel de treabă murdară, atunci cine? pentru mai multe informaţii contactaţi-mă la numărul de telfon 07***2****:>. Convorbiri cu fanii după miezul nopţii, în pauza dintre yoga şi kamasutra cu perna.

DIIING: într-o seară am scris toate replicile din cel mai tare episod de desene animate din istoria desenelor animate. Şi astfel l-am învăţat pe de rost. Merit un val de aplauze pentru dedicare şi conştiinciozitate.

DIIING: Am trecut de nivelul 200 la mobsters. Şi asta e ceva mai de actualitate. De fapt sunt chiar nivelul 205... deci mai merit cel puţin încă un val de aplauze pentru ambiţie şi persistenţă.

Şi ar mai fi câte ceva, dar nu sunt demne de a fi menţionate. Dacă îmi mai amintesc ceva memorabil, completez.

6 comentarii:

Ella :) spunea...

hei tu asta care ai un dar de a ti se adeveri visele, vreau sa imi ghicesti in palma. sau in vise :))

Ella :) spunea...

eu sunt nivelu 82 la sorority life. daca as da si bani pe brownie points alea probabil ca eram si eu la nivelu 205 :))

:">

Desteee spunea...

te-am luat la sorority, pe hi5 sunt la 116, iar pe facebook la 107:>. cat despre vise, o sa-ti citesc:>

Ella :) spunea...

nu ma joc pe hi5, e naspa. :D am nevoie urgeeeeenta de o previziune :)) 9595 cu andrei gheorghe =))

Desteee spunea...

poate o sa mi te arati in vis vreodata, in caz ca se intampla asta o sa-ti spun ce semnifica:))

Paula spunea...

aoleeuu ce titlu, acum am vazut.:))
frumossss. iubesc serialu' ala. mersi :)) :D

Trimiteți un comentariu