When I get sad, I stop being sad, and be AWESOME instead. True story.
RSS

17 martie 2010

"Hey, God, it's me. WADAAP?"

Serialul meu preferat: How I met your mother. L-am văzut cap-coadă de doo ori [sau cel puţin episoadele apărute până în momentul de faţă], unele episoade de 3-4 ori, şi tot nu mă satur de el.
Povestea, ideile, replicile, toate sunt absolut geniale. Mai ales personajele, iubesc personajele.
Ted e Ted, băiatul ideal bla bla, l-aş lua acasă pe la 30 de ani. Lily şi Marshall sunt adorabili. Pe Barney l-aş viola în cel mai tiranic mod. Robin îmi aminteşte foarte foarte mult de o persoană.
Recomand. Nu peste mult timp, il voi revedea... iar.

5 comentarii:

Paula spunea...

I'll download it! :>

Desteee spunea...

dadada. asa sa faci:D

Paula spunea...

l-am descarcat. Ghici ce ? nu ma mai pot dezlipi de el :))
Chiar e super frumos. si amuzant. <333

cristinapk spunea...

de cine iti aminteste robin?

Desteee spunea...

de tine. ti-am si zis.

Trimiteți un comentariu