When I get sad, I stop being sad, and be AWESOME instead. True story.
RSS

4 martie 2010

And isn't it ironic?

E uimitor cum 3 cuvinte pot declanşa o asemenea revelaţie. Dar eu sunt eu, nimic nu mă mai surprinde la mine. Uitasem cât de şmecheră nu cu doi, nu cu trei, ci cu şapteş’doi de 'şm' sunt. Good to have me back.
O persoană foarte inteligentă şi foarte importantă pentru mine mi-a spus odată că interesul investit de tine în ceva este invers proporţional cu interesul investit de alţii în acel ceva. Aceeaşi persoană minunată m-a uimit şi când mi-a zis că dacă îşi impune să simtă ceva, simte şi dacă vrea să creadă ceva, crede. Şi nu numai că mi-a zis, dar mi-a şi arătat asta. Şi nu cred că mai e necesar să precizez că acea persoană sublimă sunt eu.

2 comentarii:

Stiva spunea...

Pisi, tu eşti mai şmecheră şi decât 73 de şm.
Îmi place ceea ce ţi-ai zis şi mă bucur că nu te afectează aşa tare.Doar suntem fete puternice. Te iuuuubesc.

Diana spunea...

Ce mult te iubesti, varsatoruleee :)).
Tine-o tot asa, (iti) dai sfaturi bune.

Trimiteți un comentariu