When I get sad, I stop being sad, and be AWESOME instead. True story.
RSS

23 februarie 2010

Faţă strâmbă.

Nu suport oamenii proşti. De asemenea urăsc chimia organică pentru că nu-mi este utilă cu absolut nimic, dar sunt obligată să o învăţ. Ce mai urăsc? persoanele scunde sau să mi se atragă atenţia când mi-e lumea mai dragă; îl urăsc pe Eminescu pentru că în mod sigur era poponar, mi se face greaţă de la cocos şi de fiecare dată când văd mustaţă naşparlie la cineva am o stare plină de dezgust. Un moment d-ăla de te gândeşti la nemurirea sufletului cu părere de rău şi te scarpini la coaie [dacă ai] ca să fie mai poetic. Dar urăsc, dar urăsc, frate, din toată inima mea, din tot adâncul sufletului meu emoticonul ăstapimp myspace profile. E cel mai enervant lucru pe care il poate scoate cineva din tastatură. Mă scârbeşte, mă deprimă, mi-e frică de el. No, pe bune. Uitaţi-vă la el şi spune-ţi-mi că nu se uită urât şi că totul este numai în creieraşul meu bolnav, că zâmbetul ăla nu este cel mai monstruos zâmbet zâmbit de cineva şi dacă faceţi asta e clar că voi nu puteţi simţi răul îndată ce-l vedeţi aşa cum o fac eu. Şi nu sunt paranoică, căcăciosul ăsta gălbejit cu ochi mici chiar face mişto de mine. Nici nu vă puteţi închipui de ce în stare, vă spun eu.

6 comentarii:

Stiva spunea...

Nu, nu se uita urat, ti-am mai zis. Mie chiar imi place, si de-aia il mai scap cateodata in conversatiile cu tine. oricum nu esti singura persoana care are oroare de el:))

Desteee spunea...

deci mai exista si oameni normali. nu totul e lipsit de speranta:))

Diana spunea...

=)) Nici eu nu-l prea agreez, d'aia nici nu-l prea folosesc. Dar exista ocazii in care sunt silita sa-l folosesc. Duh, tie ti se pare monstruos zambetul... mie-mi pare diabolic. Adica pare sa ascunda multe. Prea multe poate. :)) Am tampit de tot.

Diana spunea...

Scuza comentariul de la 1.43. Il trimisesem de doua ori :))

Anonim spunea...

Pe mine nu ma enerveaza emoticonul ala. ":|" asta mi se pare stupid, e ca si cum cineva vorbeste cu mine si ii e scarba de mine.
Te-am bagat la blogroll! Pentru ca ai posturi interesante, si pentru ca asculti Placebo. :))

Anonim spunea...

fiecare cu imaginatzia lui, mai bogata sau mai putzin bogata o_0

Trimiteți un comentariu