When I get sad, I stop being sad, and be AWESOME instead. True story.
RSS

15 februarie 2010

Aproape doi.

Cum s-a întâmplat:
Profa mânca nuştiuce despre vaporizare, toţi vorbeau pe unde şi ce apucau. Miaiandrei încearcă să-mi povestească o fază din Copii spun lucruri trăsnite că veni vorba nici nu mai ştiu cum; se face linişte în clasă şi se aude numai gura colegului la unison cu cea a profei [moment din ăla penibil când toată lumea tace brusc şi te auzi numai tu].
Profa: repetă ce-am zis
Miai: nu ştiu
Profa: atunci colega [adică eu]
Bag un zâmbet tâmp şi zic: nu ştiu
Profa: fiecare câte un doi
Deschide catalogul, începe să caute numele noastre. Urmează o secvenţă în care Miai o convinge să nu ne pună, un schimb de replici profă-colegu' pe care aş reproduce-o dar nu îmi amintesc exact ce şi cum au zis. În final ne alegem amândoi doar cu o dată.

Şi ce-am de adăugat:
1. s-a luat de mine degeaba, nu făceam nimic. Nu vorbeam, doar îl ascultam pe el, iar înainte de acest incident fusesem atentă toată ora plus cu două ore înainte când avusesem tot cu dânsa
2. deşi conştientă că nu meritam, când a zis că ne pune doi n-am avut nicio reacţie [probabil doar o vagă impresie la nivel de subconştient că făcusem pe mine], nu am comentat nimic
3. într-un fel eram încântată că îmi pune. era prima mea notă sub 5 şi era şmecher s-o încasez dintr-un motiv diferit de pură prostie personală, iar acum povesteam cum AM LUAT primul meu doi, nu cum ERA SĂ IAU.
4. faza pentru care aproape am luat doi: Virgin Ianţul întreabă un copchil de 3-4 ani dacă a fost vreodată în camera părinţilor, copilul răspunde: "am intrat şi am vazut-o pe mami cum păpa puţa lui tati şi am fugit ca să nu mi-o pape şi mie"=)).

6 comentarii:

Anonim spunea...

doamne dumnezeule. Frumos ar fi fost sa va puna sa spuneti intregii clase ce vorbeati, iar miaiandrei sa povesteasca. Iti dai seama atunci, avea profa in subconstient senzatia ca a facut pe ea.:))

Anonim spunea...

referitor la notele sub 5 : niciuna pana acum ?
ahhh si eu am capatat una in sem. I , un 4, dar in catalog a fost 5. Asta ca sa trec la mate:)) Off, sa stii ca tre' sa procuri si-o nota din asta cat mai repede. Pi ce facem aicea, ne jucam ?

Old Romania spunea...

nuuueneascanu :))

am scris codat :))

Desteee spunea...

@paula: si eu sunt dezamagita de mine ca nu am luat nicio nota sub 5 pana acum, dar spre deosebire de cazul notei 10 pe-asta pot s-o iau cand mi se scoala:)). iar daca profa facea ce ai zis tu ca era frumos, iar miaiandrei o asculta si facea ce i-a zis ea cred ca intram intr-o criza de ras si nu ma opream nici pana in momentul de fata.
@vlad: am inteles ca e ceva de eneasca. despre ea e vorba.

Ella :) spunea...

eu am luat la antre un 2 pt ca nu facusem un exercitiu din tema. nimeni nu intelesese ca trebuia sa il facem dar cum sunt ultima la catalog a picat pe mine. INSA l-a trecut in catalogul provizoriu si am scapat, ca a uitat de el. ba chiar mai mult, am capatat mai mult curaj si acum am numai 10 la el si ii place sa se contrazica cu mine B-)

hime spunea...

Salut Deste !
Te-am adaugat in blogroll cu noul link ;)
Hime

Trimiteți un comentariu