When I get sad, I stop being sad, and be AWESOME instead. True story.
RSS

10 februarie 2010

Leapşa

Am primit prima leapşă de pe blogul ăsta de la Ella.

Principala trăsătură a caracterului meu: instabilitatea
Calitatea pe care o prefer la un băiat: naturaleţea, renunţarea la „masculinitatea” lor feroce, comportamentul ciudat
Calitatea pe care o prefer la o fată: asta sună puţin cam ghei.
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: deşi mă comport ca un cur uneori, ei tot îmi zâmbesc şi mă îmbrăţişează
Principalul meu defect: paranoia
Ocupaţia mea preferată: acum că stau şi mă gândesc la asta, nu cred că am aşa ceva.
Visul meu de fericire: visul de a?
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: să-mi citească cineva gândurile:))
Ce-aţi vrea să fiţi: un ponei gri vorbitor cu trei curcubee în coamă..sau ceva şmecher oricum
Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Canada sau California, merge şi Anglia
Culoarea preferată: gri
Floarea preferată: frezie
Prozatorii mei preferaţi: n-am
Poeţii mei preferaţi: idem
Eroul meu preferat: Toulouse. dăăă.
Eroina mea preferată: Rogue din X-men
Eroii din viaţa reală: eu
Bautura şi mâncarea preferate: Redds/Ciocolată
Numele preferat: Lilith
Ce detest cel mai mult: căcatu' din cpecial umană.. figurat vorbind
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: detest tot ce ţine de istorie
Darul natural pe care-aş vrea să-l am: să mă pot teleporta
Cum aş vrea să mor: în somn.. sau deloc?!
Starea de spirit actuală: cu mirosul de nuştiuce care zvâcneşte din untul de corp de pe birou, nu pot avea decât o stare de spirit orgasmică
Deviza mea: totul se întâmplă pentru un motiv... sau nu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu