When I get sad, I stop being sad, and be AWESOME instead. True story.
RSS

19 februarie 2010

Obsedant

Anu' trecut într-o zi frumoasă de primăvara [spre sfârşit aşa]: din nu ştiu ce prostie am dat peste o melodie a unei cântăreţe pe care o detest- penibilitatea nemărginită pe care o dovedeşte are contribuţia ei în sentimentul de repulsie provocat. Tot din nu ştiu ce prostie, am ascultat-o o dată, mă făcea să dansez, iar vremea de afară era perfectă. Din aceeaşi prostie ca mai sus, i-am dat play din nou şi din nou şi din nou. Astfel întrega zi am ascultat-o [căca-m-aş pe ea să mă cac!]. Dacă îmi amintesc eu bine [şi îmi amintesc], în noaptea aceleiaşi zi au urmat muuulte:)). Revenind, a fost o aventură de o zi cu melodia aia. Dimineaţa următoare era dusă pentru mine, şi uitasem de existenţa ei. M-am hotărât să nu mai menţionez despre asta pentru că nu e ceva de care eram mândră.. până azi [suspans:))]

Şi iată-ne, după 279 de zile [mi-a luat ceva să-mi amintesc ziua cu exactitate] şi nu ştiu câte ore aveam să fac cea mai mare greşeală a vieţii mele [zic şi eu ca să fie mai palpitant]. Am deschis un folder cu muzică de-a lu' tata cu nu ştiu ce top şi fără să ma uit ce mâncare de crocodili era în el, l-am băgat în winamp. Nu ştiu cum naiba s-a nimerit, dar în momentul în care am dat next, a început. Aceeaşi cântăreaţă odioasă cu aceeaşi melodie obsedantă s-a întors să mă bântuie! Să fie concidenţă că azi vremea a fost la fel de perfectă ca atunci? Nu ştiu, dar acelaşi efect l-a avut asupra mea: mi-a sculat dorinţa de dans, exact ca un băţ un cur. Şi timp de câteva ore, am retrăit acea zi. Şi ca reiteraţia [sau cel puţin senzaţia de] să fie completă, am fost şi prin tărâmul făgăduinţei ca atunci. Deşi la fel de sublim, lipsea ceva...

Revenind iar:)), efectiv nu mă pot abţine. Şi să mă uit la House mi-e greu. Nu prea poţi să te concentrezi la ceva când îţi sună în cap într-una"AI CHEEEEEENT UEIT TU SI IU ĂGHEEEN". Mă disperă. O să o pun pe repeat şi o voi asculta toată noaptea. Poate dacă o ascult atâta, chiar şi în stare inconştientă, o să ajungă să-mi fie scârbă de ea [cum ar trebui în mod normal] şi mâine...se va întâmpla ce s-a întâmplat acum 278 de zile. Briliant, nu?

6 comentarii:

Ella :) spunea...

ce melodie e? ca doar "i can`t wait to see you again" nu imi suna a nimic cunoscut :-s

Desteee spunea...

miley cyrus-see you again:))[nu ma mir ca nu o cunosti:))]

Diana spunea...

Bun venit [intarziat] p'aci pe blogspot, draga Deste!
Acum intorcandu-ne la subiectu' nostru... Alalaa, am recunoscut-o pe miorlaita imediat ce am vazut "see you again". Nu sunt nici fana a ei, da' nici nu pot sa mint si sa zic ca nu o ascult. Sunt unele melodii care-mi plac. Cat despre faza cu melodia care te dezgusta total, da' iti da senzatia aceea despre care vorbesti, sa stii ca nu esti singura. Habar n-ai cate melodii tampite si pe care chiar le detest imi tot vine in minte si ma apuca sa le fredonez :)). Ah, si varsatorule, auzit-am ca pe la inceputu' lunii a fost ziua ta. Uhm, am avut niste probleme cu netu' p'atunci si n-am putut sa-ti urez, asa ca... LMA la fel de intarziat ca si salutu' :].

Ella :) spunea...

miley cyrus????? OMFG :O

[-( i am dissapointed :(

Desteee spunea...

Multu, capricornule. si pentru salut si pentru la multi ani;))

Anonim spunea...

I st-st-stuttered when you asked me what i`m thinking `bout!!=)):)):))

Trimiteți un comentariu