When I get sad, I stop being sad, and be AWESOME instead. True story.
RSS

22 februarie 2010

Sper să mă auzi.

Bucată de ciocolată proaspăt digerată de stomacul meu, te întrebi ce mă întreb şi eu? Dacă a meritat să mă cert cu mama- stai, stai, nu e adevărat, reiau: a meritat să se certe mama cu mine - juma' de oră din cauză că nu m-am putut împotrivi instictului de primată [de altfel nici nu prea m-am omorât cu efortul să nu], şi lăsându-mă fraierită de clipitul ochilor tăi mari şi inocenţi [sau erau bucăţi de alune!?] şi de privirea aceea demonică, m-am înfruptat din tine fără nici cea mai mică urmă de jenă, dovedind pur egoism şi calicism? Nu ştiu despre tine cât de bine faci sau cât de mult te-ntrebi ce-am zis eu mai sus, dar eu zic că da, a meritat. Dacă te face să te simţi mai bine, tu ai gust mai bun decât mama.

1 comentarii:

Alezgandra?! spunea...

Mancarea repezinta un subiect de cearta pt toata lumea.
Eu tocmai i-am facut observatie lu` mama ca ea si tata au mancat cartofi si carne iar eu mancare gatita[o nerusinare mare,prea mare]
Am niste parinti denaturati,stiu.
Si sti ce am primit in schimbul observatiei mele?"Da` ce tu nu poti sa iti faci singura ,uite cartofi sunt acolo...?"
Scuza-ma ca ma spovedesc aici ,dar acum ma simt mai bine mancand varza in loc de cartofi:))
P.S :Mananc in dormitor ca sa nu imi faca mama capu mare la bucatarie in timp ce eu as fi mancat si ea ar fi fabulat si ar fi impaturit la sarmale...
.

Trimiteți un comentariu