When I get sad, I stop being sad, and be AWESOME instead. True story.
RSS

16 februarie 2010

O să scriu un roman!

Cam aşa particip eu la o conversaţie când mă aflu într-o stare de nimicnicie:
ea: Ioana, ar trebui să petrecem mai puţin timp cu calculatorul şi internetul
eu: da, ar trebui, dar asta nu înseamnă că o să şi fac asta[...]
ea: Ioana, ar trebui să te-apuci de ceva; să faci ceva ce-ţi place şi la care te pricepi
eu: da, ar trebui, dar asta nu înseamnă că o să şi fac asta[...]
ea: Ioana, ar trebui să te uiţi la câteva seriale coreene, ai avea să înveţi multe
eu: da, ar trebui, dar asta nu înseamnă că o să şi fac asta[...]
... juma' de drum, discuţia continuă în acelaşi ritm
După un timp, discuţia deraiază.

Şi într-un final m-am gândit să o ascult şi pe ea, şi luând în calcul sfaturile ei şi ale Alezgandrei care consideră că se împute imaginaţia degeaba la mine în cap, am decis să scriu un roman. Da, o să scriu un roman- Pom şi Herry, o variantă personală şi îmbunătăţită de Tom şi Jerry. Ideea briliantă, marca Superioana, pe sistemul şi animalele iubeşte: POM ŞI HERRY SUNT GAY. Va fi ceva complex:)). Ca să aveţi şi o imagine în minte despre ale mele personaje, din lipsă de chef şi exces de lene, acestea vor arăta la aspect exact ca Tom şi respectiv, Jerry. Restul va fi clădit din propria-mi minte cu bază puternică de imaginaţie şi idei personale. Şi, ca să fiu şmecheră, am făcut şi promo, care poate fi admirat mai jos:)).



p.s.-nu ştiu cât de curând voi începe să scriu la roman.

LATER EDIT: în caz că nu s-a observat deja, e de datoria mea să precizez că romanul va fi parodie.

6 comentarii:

Alezgandra?! spunea...

Nu imi vine sa cred ca ai facut un promo pt cei doi gay.
"Iubirea va invinge in final?" cat dramatism.
Sa scri, ma, sa scri un roman chiar daca o sa-l citim probabil tot noi ,te-am convins ,nu?:))

Desteee spunea...

evident:))
nu ma intereseaza cine il citeste, dar vreau sa realizez si eu ceva care sa conteze.. pentru mine:)).. apropo, promo-ul e facut la misto bineinteles si cam asa va fi si romanul scris in mare parte.

Huana spunea...

pe "ea" nu o cheama Huana Feit, nu, nu. sa fie clar! nu ea este cea care a vrut sa isi invete sora mai mica sa faca ceva constructiv pentru socieate, nuuuuuuu.

ce-am vrut si ce-am facut!:)))

Huana spunea...

inca mai tin minte:
eu: gandeste-te ce stii tu sa faci mai bine.
tu: nu stiu sa fac nimic:))
eu: ba da, stii sa scrii pe blog. poti sa incepi sa scrii un roman. ceva psihologic, smecher:)) eu cand eram a 3-a am scris o carte despre tom si jerry..
tu: exact, asta o sa fac; scriu despre tom si jerry, care sunt gheeeei [gay]. mwhahahahaaaaa

crede-ma, tot drumul mi-a parut rau ca am deschis subiectul :))

Desteee spunea...

ca de obicei, ma inspiri, soro;))

Anonim spunea...

geniala idee :>
o sa vreau romanul cu tot cu autograf bineinteles:>:D


Semnat Miry :))

Trimiteți un comentariu