When I get sad, I stop being sad, and be AWESOME instead. True story.
RSS

9 februarie 2010

Hi there!

Hi, dupa un an fara 7 zile in care am scris pe wordpress, m-am decis sa ma mut. Vechiul link,aici. Ar fi o pierdere de timp sa rescriu/copiez articolele de pe vechiul blog, dar nici nu-l voi sterge..cel putin deocamdata. Pe aici o sa aberez ocazional despre ce prostii imi trec prin cap sau vad cu ochii in viata de zi cu zi. Nu voi posta in mod constant, depinde de starea, ideile si imaginatia pe care o am in perioada respectiva.Primul articol va coincide cu ultimul de pe vechiul blog. So, enjoy it.

7 comentarii:

MissBisoux spunea...

Bine ai venit pe Blogspot! :*

Desteee spunea...

mersi:*

Ella :) spunea...

de ce te-ai mutat ?:(

Desteee spunea...

pentru aspect si pentru ca nu-mi mai placea vechiul link.

Alina spunea...

dar nu trebuie sa rescri,nici sa copiezi,pur si simplu le muti.si nu e pierdere de timp, dai click si asta e..:))

Grim_Cris spunea...

Proasta decizie sa te muti pe blogspot. Ai sa te convingi singura de asta mai tarziu

Desteee spunea...

si spui asta pentru caaaaa...?

Trimiteți un comentariu